sobota, 19 listopada 2016

Fantastyczne zwierzęta i jak je znaleść!!!!!!!!!!!!

Cześć! Tu MQCHA:)
Wczoraj do kin weszła pierwsza część ,,Fantastyczne zwierzęta i jak je znaleźć"!!!! Ja miałam okazje na obejrzenie tego filmu w dniu premiery. Od razu mówię że raczej spoleirów tu nie zastaniecie. Dla moich stałych czytelników: W rozdziale 10 napisałam że nagram vlog z tego wydarzenia... I tak robiłam. Oczywiście nie jest naj lepszy na świecie na razie nie dam rady do udostępnić ale jak tylko mi się uda to to zrobię. A teraz dla nie wtajemniczonych : Więc tak. Jestem Potterhead. Mój dom to Ravenclaw. Jestem artystką (Taką bardzo początkującą mam 12 lat i proszę żeby moje obrazki nie były jakoś źle komentowane). Piszę książkę która możecie znaleźć na tej stronie i na -https://www.wattpad.com/user/SofieBlack                Zapraszam!!

No ale wracając do recenzji... Hm...ach...och.. Ten... Film...jest...no...GENIALNY!!!!!!!!!! Zakochałam się w tej seri! Z kilku powodów:
GŁÓWNE
-Jest o moim ulubionym temacie z magicznego świata (wiem że to dziwne zdanie lecz no...tak)



-Występuje w nim mój ulubiony charakter z całej seri J.K Rowling!! (Newt Scamander)
MNIEJ WAŻNE ALE TEŻ FAJNE POWODY
-JOHNY DEEP!!!
-AMERYKA
No a teraz wracamy do renzji. Ten film jest wspaniałny głównie J.K Rowling! Ósma część Harrego Pottera nie jest najlepsza poniewarz to nie dokońca pisała ona. Ten film jest w 100% jej!
KILKA PYTAŃ
do fimu
-HARRY POTTER czy FANTASTYCZNE ZWIERZĘTA?
Fantastyczne zwierzęta!!!!
To mały Fan art.!


1 komentarz: